Mycket som ska göras...

Oj, vad det känns som det kommer bli stressigt ikväll. Direkt efter skolan ska jag dra hem och hämta minsta syrran och hennes kompis och så ska vi åka iväg och vara barnvakter.

Vi ska alltså sitta åt mina barn, och eftersom det är första gången för min syster och hennes kompis kommer jag att få göra allt:( Men halv nio drar jag och lämnar dem ensamma, får se hur det går då, hehe. Då ska jag iaf åka hem till pappa och äta middag med ett par av bästisarna, Helena och Lovisa<3

Så fort vi ätit ska jag och Lovisa åka in till stan för att gå på Lucia Movie Night, det är alltså bio hela natten:) Man får se bl.a. tre hemliga förhandsvisningar och de bjuder på förfriskningar och mat under hela natten. Så mysigt<3 Jag ska ta med min favoritfilt, en rosa fleece som jag ska gosa under! Hoppas bara jag lyckas hålla mig vaken hela natten...

Kommentarer
Postat av: A M A N D A R O S E N D E

taack :)

2008-12-12 @ 12:30:10
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0