Hello...

Nu ska jag äntligen skriva om i fredagskväll, typ 2 dagar senare, haha! Jag och några i min familj på var en förhandsvisning av en pjäs på dramaten i fredags(Kasimir och Karoline), typ egentligen ganska tråkigt men mamma ville så gärna och hon går annars mest omkring och deppar...Iaf, vi satt på första raden(alltså första balkongen) och förrutom oss var det typ han som skrivit pjäsen, regissören och några till, bland annat Gösta Ekman! Wow, lr hur!:P Han och hans fru trodde att de skulle sitta bredvid oss(mig) men när det visade sig vara fel sa de förlåt så hemskt mycket och han typ kramade mig så där lite out of the blue:)

Gösta och hans söta fru!

Så, det var alltså höjdpunkten på min helg eftersom jag därefter har varit ganska sjuk och bara pluggat i stort sett:(

Känns som det enda jag gjort den senaste månaden är att plugga, jobba och träna och jag kommer få fortsätta med det ett tag till. Dessutom börjar jag komma efter med saker nu, jag ska lämna in en utredande text på onsdag som jag inte ens har börjat på tex. Men, nu kan jag inte bekymra mig om det, jag måste ta reda på hur man kommer till kulturama eftersom Jessica, en kompis, ska sjunga där ikväll! Ska bli fett kul, särskilt om vi blir några stycken som drar dit:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0