Middag!

Sådär, nu har man pluggat lite till provet också. Inte allt, men det mesta iaf! Så nu är det dags för middag, det står mellan rester eller en färdigrätt! Gud, man får typ aldrig hemmalagad, färsk mat här längre. Antingen jobbar mamma över eller så är hon för trött så det bli alltid typ Gooh, kinesisk take-away, sushi eller färdigrätter! Imorgon ska jag iaf flytta hem till pappa, även om det inte är så kul där lagar han iaf mat!

Jag hade tänkt gå på Friskis idag med Lovisa, men jag är så stressad inför provet! Okej, nu blev jag iofs färdig med det mesta tidigare än vad jag trodde, men det är ändå en del kvar! Men det kanske blir en promenad med hunden ikväll istället! Lite träning måste man ju få!

Imorgon ska jag sitta barnvakt tillsammmans med Klara! Våra barn är ju bästisar, så det blir ju superskönt att bara låta dem leka och hålla lite koll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0