Ont i magen igen...

Det magonda gick faktiskt över under natten mellan tisadgen och onsdagen men idag fick jag plötsligt jätteont igen. Men det enda jag ska göra idag är att gå på yoga så det klarar jag nog av. Jag skulle egentligen suttit barnvakt nu, men så fick jag ett sms av min barnvaktsmamma där hon sa att Oliver har feber, så vi skjuter upp det. Jag har försökt skriva lite fysiklab nu istället men det har gått sådär. Jag fattar inte riktigt vad det är vi ska komma fram till, vi ska "utreda" kaströrelse vad det nu betyder. Så jag tog en paus för lite shopping i centrum:) Det blev en ny mascara samt lite sminkborttagning. Sen sloh jag mig ner framför tv:n och slötittade på några program, typ Hannah Montana;)
 
Inte direkt världens roligaste program men ändå skönt att slötitta på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0