Snart helg!

En lektion kvar i skolan, sen är det äntligen helg! Tyvärr är den sista lektionen franskaprov som jag knappt har pluggat till...Tänkte köra lite sista minuten plugg nu på lunchen.

Som jag skrev förut så var några tjejkompisar från klassen hemma hos mig igår för att fira min födelsedag. Jag fick jättefina presenter, men tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder eftersom den lilla dosa jag behöver för att ladda över bilder till datorn är borta. Den har varit det ett tag, det är därför som jag har varit lite dålig på egna bilder, men nu har jag fått hela familjen att delta i letandet. Snart kommer lite fler bilder alltså...
Så länge kan jag beskriva presenterna och lägga upp en bild som jag hittade på internet!
Av Jessica fick jag jättesöta örhängen från Pilgrim, det är små ryska dockor som hänger, och av Klara, Natta och Sofia fick jag en bok som heter Dagens Muffin och som innehåller 100 recept på muffins! Supergott! Ska baka i helgen...Dessutom fick jag två muffins från princess, en choklad och en morot! Mums!

Här är muffinboken!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh dom örhängena är så söta!

2008-11-14 @ 18:20:05
URL: http://lottaok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0