Söndag

Fredagskvällen blev nästan precis vad jag hoppades! Det var bara en liten sak som inte gick som det skulle...Jaja, allt kan inte vara perfekt! På torsdag ska tjejgänget i klassen komma hem till mig på typ fika och så ska vi fira min födelsedag! Det ska bli kul:)
Igår körde jag ganska mycket av en hemmadag, jag pluggade och städade hela dagen förutom för ett litet avbrott av gympa på Friskis. Gud vad det är skönt att träna alltså! Även om det här passet kanske inte var det jobbigaste.
På kvällen var det myspys med mammi och Becka, vi kollade på Stjärnor på is och mumsade i oss godis! Min favorit Kicken åkte ut, så nu måste jag hitta en ny att heja på:(
Jag tänkte lägga upp ett par bilder från i fredags om jag hittar några på facean, min egna kamera hade inga batterier, så jag får hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0