Stress, stress

Oj, vad tiden går snabbt! Det är mindre än en vecka kvar tills kemiprov och kemiinlämning och jag har knappt börjat plugga! Och idag hinner jag inte heller, ikväll ska jag nämligen ha en lite födelsedagsmiddag! Bara för typ 3 personer, men ändå, jag måste städa och köpa mat mm. Vi ska börja kvällen med rosa champagne:) och sedan blir det sushi oc h sist tårta! Tyvärr kan vi inte gå ut efteråt eftersom alla inte är 18, men det blir minst lika roligt att sitta hemma och mysa och prata! Det är inte så ofta som vi 4 träffas allihopa samtidigt, särskilt inte ensamma, så det ska bli kul. Synd bara att Anna ínte kan vara med, så jag hade haft alla bästisar på plats:(
Här kommer en bild på mina älsklingar!


Överst från vänster till höger: Lovisa, Anna, Jag
Underst från vänster till höger: Helena, Elin


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni hade kul!



Assa, lika mycket som jag alskar den har bilden hatar jag mig i den :p Vad ar det jag gor?!?

2008-11-08 @ 20:13:46
Postat av: Katarina

haha, nej, du är asbra på bilden! du är ju ginger spice=sexig!:D

2008-11-10 @ 13:17:30
URL: http://inastinas.blogg.se/
Postat av: Anna

öööh...ser inte särskilt sexigt ut, just weird..

2008-11-10 @ 17:11:26
Postat av: Lovisa

jag tycker du ser ut som ett busigt barn

2008-11-16 @ 10:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0