Svenskaprov

Idag hade vi Svenskaprov på litteraturepoker, inte så kul alltså. Jag hade för mig att vi bara skulle ha på 1800-talets författare ända tills igår när vår lärare körde genomgång av alla de olika epokerna som en repetition inför provet, men det gick ganska bra i alla fall. Jag missade på två författare(som vi inte ens gått igenom!) och jag kom bara på en författare på naturalismen, Zola, men annars fick jag nog alla rätt! Hoppas iaf!
Idag blir det mer plugg, jag har kemiprov och franskaprov nästa vecka, och så ska vi planera vidare inför glöggfesten! Gud så mycket gott det kommer bli då, mozartkulor, saffransbiscotti, knäck, fruktkaka, mintkyssar, bondkakor, pepparnötter, pepparkakor, lussebullar mm... Förhoppningsvis blir det mycket rester som jag kan gå och smaska på dagarna efter!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahaha först tyckte jag det stod litteratur-poker :P

2008-11-08 @ 23:45:11
Postat av: Katarina

haha lol:P

2008-11-10 @ 13:18:14
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0