Tårta!

Nu blir det snart tårta för mig! Om typ 3 timmar kommer några tjejer i klassen hem till mig för att fira min födelsedag och då ska vi äta tårta och annat smått och gott! Längtar!

Mmmm...min favvis-tårta!

Visste ni förresten att det bara är 41 dagar kvar till julafton? Det betyder 16 dagar kvar till vår glöggfest, 17 dagar kvar till 1:a advent och 18 dagar kvar till första december och då börjar julkalendern...:D Gud, jag kan knappt vänta! Jag blir alltid helt barnsligt exalterad när det blir jul, typ kör stenhårt på alla traditioner och tvingar alla i min familj att göra likadant. Som tur är är två av mina systrar likadana, så vi kör tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0