Tillbaka till vardagen

Jag måste bara börja med att tacka alla er som varit inne på min blogg varje dag nu under de senaste 2 veckorna eller vad det nu är trots att jag bara lyckats lägga upp typ två inlägg under hela tiden! Men så blir det när man är ute och reser, och jag har ju precis varit i både Dublin och i Florens. Däremellen var jag hemma ett par dagar och firade min födelsedag! Jag fyllde nämligen 18 år förra måndagen! Grattis till mig:)
Nu är det dock slut på allt resande på ett tag. Kalendern är fylld med prov under hela November, så det jag ska göra den närmsta tiden är att plugga! Samt börja planera för julen, såklart! Om lite mindre än 4 veckor ska vi ha vår årliga glöggfest här hemma, så snart ska pyntet fram och redan nästa helg ska vi nog baka pepparkakor!
Dessutom ska jag börja sitta barnvakt igen, det har blivit en ganska lång paus på minst 3 veckor, men nu är det dags igen! Idag fick jag förresten veta att eftersom min kompis Klara ska sitta åt mina barns bästisar och dessutom på samma dag kommer vi få sitta tillsammans ibland:D Dubbelt så kul alltså!

Snart är det dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0