Tv-dags!

Har pluggat nästan hela eftermiddagen fram tills nu, så nu kan ingen säga att jag inte förtjänar lite tv-tittning! Ugly Betty börjar om en halvtimme(förresten är det programmet inte alls lika bra längre enligt mig, men ikväll ska ju tydligen Lindsay Lohan vara med, så det får man ju inte missa), och direkt efter det börjar Desperate Housewives. Funderar lite på att dra till Willys lite snabbt och ladda upp med ostbågar till nattens valvaka:) Har bestämt mig för att kolla på Filip och Fredriks, om den inte blir alltför pinsam, som deras program brukar bli. Hur länge jag håller ut får vi se, i värsta fall får jag väl ställa klockan tidigt imorgon bitti. Jag har nog inte varit vaken så här länge nykter sen typ nian, så vi får se hur det går...
 
McCain vs Obama!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0