Äntligen helg...

Jag hann visst aldrig blogga igår, dagen gick i ett och plötsligt var klockan ett p ånatten och jag var dötrött och stupade i säng! Min fredag började iaf som vanligt med skola, fysik som jag kom försent till;). På lunchen skrev min svenskagrupp ihop vårt föredrag om Röda Rummet som vi ska hålla på måndag. Sedan hade jag franska då vi såg L'auberge Espagnole, det betyder typ spanskt vandrarhem och den handlade om en kille som åkte till Barcelona ett år för att lära sig spanska. Det var ganska coolt för att jag kändec igen jättemånga platser från min och Mikas tågluff i somras!


Sedan skrev min svenskagrupp och jag klart vårt förderag och efter det stack jag till centrum en snabbis och köpte en svart cardigan!
Så åkte jag hem och bytte om snabbt och sedan åkte vi till min morbror som hade fyllt år för att äta middag där. Det var supergod mat, typ mexikanst (mamma och hennes bröder bodde ganska mycket i mexico när de var små), men superstarkt! Till efterrätt var det massa exotiska frukter, typ papayua, kaktus, melon och flera som jag inte ens kommer ihåg namnet på.
Efter middagen åkte vi hem och då var jag som sagt supertrött.
Nu blev jag väckt för en 20 minuter sen av pappa som vill att jag ska hjälpa till med båtupptagning så om 10 minuter kommer han och hämtar mig!

Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt!

Jodå, det är fint med mig också.

Vad gör du denna lördag då?



Javisst det tycker jag verkligen! Visst är det hur fint som helst? :)



Kram

2008-10-04 @ 14:04:54
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0