Efter helgen...

Jag har inte hunnit skriva alls på bloggen under hela helgen! I lördags var jag tvungen att hjälpa pappa bära möbler till sitt nya hus samt välja tapet till mitt rum(det blev grönrandigt, i två nyanser av grönt). Dessutom behövde jag plugga väldigt mycket, något som jag knappt hann med förrän på söndagen när jag äntligen hann skriva mitt svenskatal om abort. Jag höll talet igår och det gick faktiskt ganska bra, jag sa att jag tycker att abort ska vara lagligt i alla länder. I söndags tränade jag dessutom, dans på Friskis. Tränade även igår, då blev det ett medelpass på Friskis. Annars har jag bara pluggat fysik, jag har prov imorgon. Plugga och träna, det är allt jag hinner med! Och dessutomska man försöka packa till Irland, jag åker ju nu på fredag! Hoppas verkligen det blir kul, vi fick programmet idag och vi får typ ingen ledig tid utan ska bara typ skriva dagbok och intervjua personer på stan. Dessutom måste vi laga mat en dag var! Jag och min grupp ska laga gulaschsoppa på söndagskvällen, typ värma en burk eller nåt:P
Nej, nu känner jag faktiskt att jag måste sluta låta så negativ! Det blir säkert jättekul! Och när jag kommer hem, då är det bara 3 dagar tills jag fyller 18!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0