Engelskaprov!

Imorgon är det dags för det fruktade engelskaprovet som bestämmer om vi får följa med till Irland eller inte! Det känns som att det kommer gå ganska bra, jag kan all fakta man ska kunna så nu är det bara alla glosor! 9 A4-sidor med glosor är det vi ska kunna. Jag kan de flesta, men jag måste alltså plugga in de sista idag.

När provet är klart har jag bara ett argumenterande tal i svenska och prov i fysik kvar innan jag åker! Vi bestämde vilka som ska dela rum idag och jag ska dela med Jenny, Jenny och Sofie! Bästa rummet! :)

Nu ska jag gå och plugga engelska och sedan är det dags för lunch! Vi får se vad det blir, vårt kylskåp är ju inte direkt fullproppat just nu...Men nånting kan man nog hitta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0