Irrrlaaand!

Så, nu var man nästan klar med packningen! Ska bara packa ner necessär och väga...och jag hoppas på det bästa! Men vikten klarar sig nog, dessutom kan man ju lägga i handbagaget annars. Vi ska flyga med Ryan Air och dom kollar tydligen aldrig vikten på handbagage.

Imorgon bär det alltså av! Först till Glendalough, en liten stad. Där ska vi gå på en 4-timmarspromenad(!) och titta på växtliv typ. Inte så kul kanske, men det kanske händer något oväntat. Man vet aldrig!:)
Och sedan blir det Dublin där vi ska gå på museer, dansskola(:P), teater, göra intervjuer...och under hela veckan ska vi skriva dagbok en timme varje dag! Herregud alltså, vad ska man skriva där liksom? Typ idag såg jag en fågel? Aja, får fråga läraren!


Hit ska vi! Var Glendalough ligger vet jag dock inte...

Ikväll ska jag ladda kamerabatterierna så jag kan ta många bilder! Lovar att lägga upp några när jag kommer hem...
Jag ska dessutom försöka skriva lite på bloggen där om jag hittar någon dator!

Tills dess får ni alla ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0