Jobb + Yoga!

Kom precis hem från pappas kontor där jag har sorterat papper i ett par timmar! Älskar verkligen att jobba, nu känner jag mig fett rik!:) Snart ska jag äta middag och sedan blir det yoga, kanske i de nya gympakläder jag fick idag av pappa? En tröja + shorts från Craft, egentligen är det löparkläder men äsch! Gillar särskilt tröjan, den är svart med vita "revärer" och på baksidan står det Storleken spelar roll! Me likie! :)

Jag tog faktiskt en bild på dagens outfit idag som jag ska lägga upp lite senare, då kan jag försöka lägga upp bilder på mina nya gympakläder också!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja men exakt!

Nej, precis! Jag gilar henne inte.



Allt bra med dig annars?

2008-10-02 @ 19:21:28
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0