Mina sminkvanor...

Sminkar du dig varje dag? Typ...kanske inte om jag är sjuk eller bara ska vara hemma, fast jag brukar sminka mig även då om jag har tråkigt;)

Hur mycket tid lägger du på att sminka dig till vardags? Oj, vad svårt! Det beror på, om jag är inne i en slapperiod(som nu) går det på kanske 5-10 minuter, annars får det gärna ta typ en halvtimme.

Hur mycket pengar lägger du på smink varje månad? Jag köper inte nytt varje månad, men kanske 200-300kr/månaden i snitt

Föredrar du budget eller lyx när det kommer till smink?
Lyx, såklart, ska det vara så ska det vara. Men det blir ofta lite budget när jag bara är ute och "fönstershoppar", typ H&M-läppglans

Vad använder du för smink till vardags? Puder, foundation, mascara, eyeliner, rouge/solpuder

Om du fick välja endast en produkt, vilken skulle det vara? Mascara absolut! Min räddare i nöden!

Sådär Jenny! Men måste jag också utmana någon?

Kommentarer
Postat av: Jenny

japp såklaaart

2008-10-14 @ 20:55:50
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0