Myskväll med bästisarna:)

Igår kväll hade jag, Helena och Lovisa myskväll! Tre fjärdedelar av gänget samlade alltså, det var ett tag sen vi var så många! Helena och Lovisa kom hem till mig och så tog vi en långpromenad bort till Superstore för att ladda upp med godis. Sedan gick vi tillbaka hem till mig där jag gjorde chailatte. Det är verkligen helt sjukt gott! Får aldrig nog:)
Så körde vi filmkväll med Evan Almighty som varken Lovisa eller Helena hade sett! Så mysigt:)

Idag har jag jobbar på båtklubben, jag har stått i restaurangen/cafeterian och sålt ärtsoppa och korv! Lite tråkigt jobb, men ganska bra betalt...

Nu försöker jag plugga engelska, svenska och aktiekunskap. Det är så mycket att jag inte ens vet var jag ska börja så jag sitter bara och tittar på några sidor här och var! Inte särskilt effektivt alltså. Menmen, jag ska ta mig i kragen nu innan middagen och göra klart åtminstonde en del av det så att jag hinner gå på yoga ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Aaah, The Gang myskvall...saknar er sa! Maste fa pappa att tro att han vill aka till Sverige en helg och ta med mig i sitt plan. Skulle sitta finfint.

Puss!

2008-10-06 @ 22:24:30
Postat av: Katarina

vi saknar dig också! ja, försök övertala honom!!!

<3

2008-10-07 @ 09:46:43
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0