Trött...

Oj, vad jag är trött! Känner för att bara falla ihop i en hög och somna...Ska nog ta en liten powernap på lunchen och sen får jag nog gå lägga mig direkt efter skolan! Tur att jag inte har något uppbokat till ikväll, jag var faktiskt lite förutseende och tänkte att jag säkert skulle vara trött idag.

Förmodligen beror det på att jag läser en väldigt bra bok just nu, som är typ helt omöjlig att lägga ifrån sig. Jag som brukar försöka lägga mig senast halv elva sitter nu uppe till halv två och läser! Om ni vill ha ett boktips kan jag iaf rekommendera den, den heter Den bortglömda konsten att bevara en hemlighet och är skriven av Eva Rice.


Så här ser den ut!

Nu ska jag iaf börja släpa mig iväg till skolan, jag tänkte gå idag eftersom det inte går några bra bussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0