Fika på prinsess!

Bjöd Lovisa på fika på prinsess idag! Vi brukar i vanliga fall gå på Tindras men pappa som precis har flyttat hade fått en kupong på två gratisfika på prinsess! Vi tog båda kaffe och budapest(nån sorts bakelse). Innan dess blev det lite shopping, jag köpte bara ett par örhängen från H&M.


Budapestbakelse!

Efteråt hade vi teater. Det var en ny kille i vår grupp idag, Wille. Han är två år yngre än mig(jag hör till de äldsta) men han var jättetrevlig! Vi bestämde roller och jag fick en av huvudrollerna(yes!). Han ska spela mot mig ganska mycket, han har också en av huvudrollerna. De sista 2 huvudrollerna gick till min bästis Lovisa(som skrivit pjäsen) och Patrik, den enda andra killen i gruppen.

Nu måste jag gå och duscha och göra mig iordning, jag fick idag reda på att vi ska ta omfotografering till skolfoto imorgon(!) så jag måste verkligen försöka fixa till mig! Bråttom bråttom!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow, skrev Lovisa pjasen?! Nar ska den spelas upp? Nu blir jag ju allt "tvungen" att komma till Sverige innan sommarlovet :p

2008-09-25 @ 15:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0