Förkylning på väg?!

Känner hur en förkylning sakta börjar sprida sig genom kroppen...precis det som inte fick hända! Jag skulle sitta barnvakt idag men jag kan ju inte gå dit om jag smittar ner barnen! Eller ännu värre - om dom smittar ner mig! Så jag ska nog försöka att bara vara hemma idag och plugga eller nåt. Måste bli frisk till på fredag! Då är det filmkväll...

Salsan igår var iaf jätterolig. Vi körde nivå 2 och det gick bra förutom att man blev trött i ryggen, lite konstigt eftersom man inte direkt använder den i salsa. Det fanns typ inga killar där igår så det var lite otur, särskilt som det tydligen brukar vara ganska många i vanliga fall.  Vi fick dansa ensamma för det mesta men ibland fick man dansa med ledaren eller en av de två killar som vågat sig dit. Men det var ganska skönt att dansa ensam, då kunde man fokusera mer på sina egna steg istället för att bara följa killens ledning. Jag funderar lite på att gå igen, jag tror att Lovisa och Cissi ska gå nästa vecka, men jag kanske kör om typ 2 veckor.


Så här såg det inte riktigt ut när vi dansade...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0