Godmorgon!

Måndag morgon...och mitt huvud känns så tungt...finns det inte en låt som går så? Har för mig det iaf. Jag har ett litet låttips till alla som har samma musiksmak som mig, ni kanske iofs redan har hört den men iaf! Je t'adore med Kate Ryan tycker jag är en bra låt, jag har typ lyssnat på den non-stop hela helgen.

Nu ska jag snart gå och göra mig irodning för skolan och jag vill verkligen inte gå! Jag är alldeles för trött, jag kommer typ somna med huvudet i religionsboken lr nåt. Men jag kan inte skippa skolan idag, jag var hemma förra måndagen och den enda nackdelen med att ha få lektioner i trean är att man har bara en lektion/ämne i veckan i flera ämnen och idag är det så med religionen och aktiekunskapen! Så jag måste gå...


Här är en gammal bild på mig och mina bästisar<3 Vi föreställer Spice Girls:)

I förrgår var det förresten precis en månad kvar tills jag fyller 18! Whoho! Då blir det fest:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha fett kul, först ba: GODMORGON! o sen: .........måndag morgon... öööh...

´haha! :)

2008-09-29 @ 15:53:17
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/
Postat av: Katarina

haha eller hur! skrev typ rubriken sist när jag hade vaknat lite mer:P

2008-09-29 @ 16:42:45
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0