Godmorgon

Vaknade nyss av att pappa ringde och ingen annan svarade. Alla hade tydligen åkt någon annnanstans så jag fick tvinga mig upp ur sängen och svara. Men det var bara bra, så sover jag inte bort hela dagen.
Igår var jag, Natta och Klara på en spelning med Merci på Cafe Hängmattan. Merci är ett band från Gångsätra gymnasium och sångaren är en kille som heter Said och som för övrigt har kommit med i Idol! Lite coolt. De var jätteduktiga. När vi kom dit var det redan ganska mycket folk där och de satte igång nästan direkt. Jag drack en bananmilkshake som var jättegod! Natta drack en mangosmoothie och Klara drack en blåbär-hallonsmoothie. Efter spelningen åkte Klara hem men jag och Natta gick och åt på Tacobar. Jag åt nachos som är min favorit och drack en cola light. Efter middagen gick vi på bio och såg Mamma Mia!-filmen.
                                                                                  
Jag hade redan sett den en gång men den är ju så bra! Jag kunde helt enkelt inte motstå att se den igen. Eftersom jag är med i biokluben på sf och hade typ 400 poäng eller nåt så fick jag gratis popcorn och läsk. Jag hade köpt en daimpåse som jag hällde i(min speciella bioblandnig) medan Natta snattade lösgodis:) 
Efter filmen gick jag och sjöng ABBA-låtar för mig själv resten av kvällen! Mina favoritdelar i filmen är när Meryl Streep sjunger Dancing queen, när Julie Walters sjunger Take a chance on me och slutet när Stellan, Pierce och Colin kommer in i ABBA-outfits! För er som fortfarande inte sett filmen är den ett måste!!!
Nej, nu måste jag gå och städa...har bara idag gått sönder ett par solglasögon och ett diadem som har legat gömda under klädmassan:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0