Höstshopping!

Var som sagt ute igår och köpte jacka plus skor! Här kommer lite bilder på mina inköp:

         

Jacka från H&M barnavdelning:)
Skor, tre par från skopunkten

Fick inte upp en bild på bara de svarta stövlarna men man ser dem ju lite på bilden med alla tre.

 Började dagen med en sovmorgon och det var riktigt skönt! Igår vaknade jag redan 8.30(!). Men nu är jag iaf vaken och ska snart börja göra mig i ordning. Jag har franska kl. 14.30, sedan dans kl. 17.00 och sist yoga kl.19.30. Sedan tänkte jag skriva lite på krönikan vi skriver i Svenska C. Jag kom till slut på en jättebra idé att skriva om; Hur man skriver en kröninka! Fett smart!

Kommentarer
Postat av: lovisa

hey blogger! jag har alltid undrat hur man skriver en kröNINka ;)

snygg jacka btw, snart får jag väl se den irl?

2008-09-08 @ 23:25:53
Postat av: Katarina

Lol:P

yes of course, jag kan ha den imorgon så får du se den! kanske jag till och med tar de bruna stövlarna...

2008-09-09 @ 10:18:13
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0