Labrapporten är klar!

Äntligen färdig! Nu är labrapporten klar! Tio sidor fulla av beäkningar och diagram! Det känns så otroligt skönt att äntligen ha gjort klart den. Nu ska jag bara hålla ett föredrag och rätta det som min handledare tycker är fel och sen är jag klar med mitt projektarbete:)

Min handledare, Martin!

Nu är frågan hur man ska fira! Jag är ledig hela dagen idag, det är specialschemadag och friluftsdag och jag behöver inte gå på någon av dem. Jag skulle kunna åka till stan och shoppa men det ska jag ändå göra i helgen hade jag tänkt. Hm, det här var svårt! Vi får se vad jag kan komma på!

Kommentarer
Postat av: lovsa

haha ojojoj vilken heting

2008-09-30 @ 23:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0