Lördag kväll!

Det är nog några dagar sen jag skrev senast nu så jag tänkte lägga in ett snabbt inlägg! I fortsättning ska jag skärpa mig, jag hade ju tänkt skriva typ varje dag...
Så, vad har hänt sen i onsdags? Få se, jag var ute och letade höstskor och höstjacka i torsdags, sen på kvällen gick jag på yoga med Lovisa. Igår på fredagen var det Sex and the city-fest! Natta och Kelly hade fyllt år så för att fira det hade de fest. Det var hur kul som helst! Jag hade på mig svart kort klänning, högklackade leopardmönstrade skor och guldhalsband. Ska lägga upp en bild så snart jag får tag på en. Festen var iaf jättetrevlig, killarna var snygga, spriten flödade och jag var på mitt bästa partyhumör! Idag köpte jag de skor och den jacka jag spanat ut i torsdags. Ska lägga upp bilder på dem också, måste bara ta några först!
Nu är det iaf lördag kväll och frågan är vad man ska göra då! Har tackat nej till ett par middagar och barnvaktssittning. En kille jag strulade lite med igår smsade och bjöd mig på fest ikväll men vi får se. Känner faktiskt mest för att bara vara hemma, hur tråkigt det än kan låta!
Nej, vi får se vad det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0