Minipaus

Dags för en liten rast i mitt skrivande! Nu är jag verkligen nästan helt klar, ska bara skriva diskussion på jonbytare, gelfiltrering, SDS-PAGE, spektrofotometri och utbytesberäkning! Någon som fattar? Förmodligen inte:P Det är knappt så att jag själv fattar vad jag skriver om längre så nu får jag bara sitta och kopiera mina anteckningar. Hoppas det går bra iaf. På tisdag ska rapporten vara inne och det ska bli så skönt! Sen har jag två månader att bara chilla innan andra inlämningen(min handledare kommer att skicka tillbaka den med alla fel utpekade så att jag kan skriva om det). Nu ska jag iaf ta en liten paus för lunch lr mellis lr nåt, har bara ätit chocklad och biscottis idag:)

En bild på ribosomalt protein S6, det jag skriver om alltså

Kommentarer
Postat av: charlina

sv: dom kommer ifrån Indiska :)

2008-09-27 @ 18:35:19
URL: http://charlinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon..HA en skön söndag..

2008-09-28 @ 09:57:19
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0