Mysdag!

Stannade hemma från skolan idag, eftersom jag fortfarande är sjuk! För att utnyttja dagen passade jag på att städa rummet och plugga! Nu är jag nästan helt klar med min labrapport men just nu kan jag inte göra mer eftersom jag måste få några bilder först. När jag hade pluggat klart bakade jag en kladdkaka:) Mums!
Sedan satte jag på Hairspray och mös med min hund Svea framför tv:n. Nu tog filmen precis slut så nu vet jag inte rikti´gt vad jag ska göra! Jag känner inte för att titta mer på tv, jag vill göra ngt, så jag kanske tar ut Svea lite. Jag får i och för sig inte stödja på foten men jag kan ta en liten promenad på gatan eller nåt.

  
Kladdkaka + Hairspray= Fulländad njutning!

Igår kväll såg jag den sista delen i Poirot-serien de visade på fyran! Den var jättebra, som Poirot alltid är, men snälla tv4, kan ni visa mer än 4 filmer! Vad är det för serie liksom?! 4 delar! Jag som hade hoppats på att det skulle bli en långkörare som räckte hela hösten! Typiskt tv alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0