Mysdag!

Hade världens mysigaste dag igår! Jag gick upp ganska tidigt trots att jag hade ledigt och pluggade lite. Sen vid typ 11-12 åkte mamma, jag och min syster Becka till långängens gård och åt lunch! Jag åt smörgås med fetaoströra som var jättegott och en jättestor bit kladdkaka! Sen åkte vi till centrum och shoppade lite, jag köpte två linnen och en hårfärgning, Garnier Nutrisse nr 5. Efter det gick jag hem till pappa och fixade lite med min nya dator, typ laddade ner lite låtar. Sedan åkte jag hem och hämtade gympakläder och gick sen tillbaka till centrum. I regnet, så det var iofs inte så kul. Men i centrum så fikade jag iaf med Lovisa, på Tindras som vanligt. Sedan gick vi till Sagateatern där Lotta hade tagit med sig morotskaka:) den var supergod! Och sen, efter Sagan gick jag och Lovisa till Friskis och körde Aerobics. Där mötte vi också Jenny! Efter aerobicsen var jag helt slut så då gick jag raka vägen hem och skrev klart min labrapport, duschade och hoppade i säng!

Idag har jag bara varit i skolan än så länge, ska tillbaka dit om typ en timme. Sen ska jag hem och försöka plugga lite och sen ikväll ska jag sitta barnvakt! Lite dumt att sitta så sent på en torsdag, jag ska sitta till typ halv 12, men jag vill tjäna pengar! Hoppas det går bättre än förra gången bara. Jag var där i tisdags och då skrek barnen hela tiden! Fett jobbigt! Nu ska dom bara sova och jag ska kolla på film så det borde gå bättre. Men vi får se, med Oliver och Sander vet man aldrig!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0