Ny blogg

Jaha, så var det dags igen. Dags att börja blogga på nytt alltså. Vet inte hur många gånger jag har startat en ny blogg och sen tröttnat inom en månad men den här gången tänkte jag faktiskt försöka lite längre än så!
Hinner dock inte fixa så mycket med den idag eftersom jag måste åka snart, ska på middag hos en familj som jag kanske ska sitta barnvakt åt! Hoppas, hoppas! Skulle verkligen vara najs med lite mer pengar i plånboken...
Sen när jag kommer hem är det direkt in i duschen och sen rakt i säng! Ska bli så skönt att få sooova!

Får försöka fixa lite mer imorgon om jag har tid, vilket jag aldrig har på onsdagar. Man går upp, går till skolan, direkt från skolan till Tindras för vecko-fika med Lovisa, sedan till Sagateatern och till sist aerobics på Friskis. Och sen går man och lägger sig igen! Jaja, vi får väl se vad jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0