Patrik 1,5

Igår kväll var jag och Lovisa och såg Patrik 1,5. Alla har sagt att den är så bra och att måste se den så mina förväntningar var ganska höga och de blev minst sagt uppfyllda! Det var en superbra film på alla sätt. Skådespelarna var jättebra, särskilt Gustaf Skarsgård. När han och Torkel Petersson blev ihop igen i slutet och de var så lyckliga, då satt man där och kände sig minst lika lycklig! Ett måste att se för er som inte redan gjort det alltså!


Nu har jag äntligen satt mig för att skriva klart min labrapport och jag ska inte gå från datorn förrän jag är klar! 10 sidor om transformering, överuttryck och framställning av ribosomalt protein S6...men snart är jag klar!

Kommentarer
Postat av: Andrine

Tack för din åsikt söta du :)

2008-09-27 @ 15:14:08
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaha, da vet man slutet pa filmen man langtat efter i ett halvar! Tack Ina! :p

2008-09-29 @ 06:39:01
Postat av: Katarina

sv Anna: hihi förlåt! men det är faktisktinte slutet, det är en del som händer efter det oxå!

2008-09-29 @ 07:33:52
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0