Salsadags!

Gissa vart jag ska om en timme! Jag ska åka och dansa salsa! Jag, Lovisa och Cissi ska åka till en salsastudio på söder och lära oss dansa salsa i 2 timmar. Lovisa och Cissi var där redan förra veckan och dom säger att nivå är superlätt så vi ska hoppa rakt in i nivå 2! På vägen dit tänkte jag försöka stanna till vid nån mataffär och köpa lite godis:)

Idag började dagen med att jag försov en halvtimme! Eftersom jag hade tänkt plugga till Svenska C-förhör och Aktiekunskapsredovisning under den halvtimmen gick resten av dagen också ganska dåligt. Svenska-förhöret lyckades jag nog ganska bra med men jag råkade skriva objektivt istället för subjektiv och tvärtom på många ställen!
Efter svenskan hade vi studiebesök på Etnografiska museet. Jag skulle åka från skolan klockan nio och från ropsten 17 över nio. Nio-bussen kommer inte förrän 10 över nio och jag hinner fram till Ropsten precis i tid för att se 76an rulla iväg. Men jag hann trots att jag fick ta nästa buss. Studiebesöket var jättesegt. Guiden pratade i typ en timme om australien och aktis lr nåt och jag hade nog somnat om det inte hade varit så obekväma stolar. Efter besöket gick jag, Natta, Jenny och Jessica över till Tekniska museet och åt lunch. Jag åt kantarellsoppa som var jättegod! Efter maten festade jag och Jenny loss vid fika-bordet! Jag köpte ett vaniljhjärta och en dammsugare. När jag hade en fjärdedel kvar av dammsugaren gick jag för att hämta vatten och då åt Natta upp resten av den! Så hon fick köpa en ny åt mig...:)
Sedan åkte vi tillbaka till skolan där det var kemi och aktiekunskap. Och nu är jag hemma och förbereder mig inför salsan! Som jag nog måste åka till nu förresten...

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha festade loss! ja du idag var verkligen en dag att minnas må jag säga.. ;)

2008-09-15 @ 19:56:50
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0