Slappsöndag

Var på fest hos en gammal barndomsbästis, Elin, igår kväll. De flesta som var där går i hennes skola och jag kände därför inte så många men alla var jättetrevliga! Lovisa, Helena, Maria och Todd var dessutom där så jag kände iaf några! Förutom vissa delar var festen jättekul. Jag kom inte hem förrän strax efter tre och gick inte och la mig förrän halv fyra, så idag är jag ganska trött...vaknade för en halvtimme sen av att min fransklärare(jag läser franska på fritiden) ringde och ställde in lektionen. Dessutom får jag inte gå på dans för min fot så det enda jag ska göra idag är yoga! om jag hade vetat det lite tidigare hade jag kunnat följt med Lovisa till stan men nu har hon nog redan åkt...Jag får helt enkelt försöka roa mig själv idag!

Kommentarer
Postat av: lovisa

hej! det är roligt att läsa din blogg. jag åkte faktiskt inte till stan, sov lite för länge :P puss

2008-09-28 @ 22:46:44
Postat av: Katarina

haha tack så mycket lovisa! du med alltså?:P

puss

2008-09-29 @ 07:51:01
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0