Tedags!

Gick hem tidigare från skolan idag eftersom jag har jätteont i halsen! Dessutom satt jag och hostade i klassrummet jättehögt och jag hatar när jag gör det, det känns som typ alla lyssnar på när man hostar upp massa slem från lungorna...gross!!!
När jag kom hem åt jag en risifrutti till lunch. De har börjat göra dem med låglaktos nu, den smakar lika gott och det är jättebra för såna som mig som är lite känsliga mot laktos. Sedan tittade jag på Legally Blonde med min syster som kom hem.
Nu har jag jobbat på min labrapport, den är snart klar och snart ska jag gå och dricka en stor kopp te! Förmodligen Blåbärs eller Indian Spice, de är mina favoriter just nu.



Ikväll ska jag bara chilla, egentligen skulle jag gärna gå på salsa den här veckan också men det går ju inte med min fot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0