Håltimme

Vi fick lite oväntat en håltimme mellan kemin och fysiken så Jenny, Sofia, Natta och jag gick till biblioteket. Vi måste skriva en krönika i Svenska C till nästa vecka så vi tänkte passa på att börja lite med dem. Jag kom dock inte på nåt ämne så jag tänkte att jag kunde skriva ett litet inlägg så länge. Har förresten försökt att pimpa upp min blogg lite med en fin bakgrund men det verkade inte funka.
Idag är det onsdag och onsdag är ju som sagt stressdag för mig! Men det mesta som ska göras idag är iaf kul. Fika plus shopping i centrum med Lovisa är alltid roligt. Sagateatern är också jättekul och att träna är så skönt!
Nej, nu måste jag skriva min krönika! Måste bara komma på ett ämne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0