090824

Oj vad saker inte alltid går som man tänkt sig! Han till slut bara checka av två punkter på min långa lista för igår eftersom Mika plötsligt absolut ville gå på Filip och Fredrik men inte hade nån annan att ta med sig...Inte han jag gå på bio heller som jag verkligen ville! Filmen hade tydligen varit jättebra så nån gång SKA jag se den. Kanske nånting att föreslå för pappsen som en trevlig pappa-dotter-grej så man blir bjuden, hehe..

Idag har jag inte heller hunnit fixa nånting, har varit i stan nästan hela dagen och shoppat! På väg hem från stan stannade jag till vid min gamla gymnasieskola Hersby för att lämna tillbaka min fysikbok samt fråga om vilket betyg jag hade fått när jag tentade upp fysik B(som jag lyckades få Ig i först, hehe) och herregud vad glad jag blev! Det visade sig att jag hade satt Vg på provet och därmed får Vg i betyg! Jag har alltså höjt mig från IG till VG!!! Fy fan vad jag är glad och stolt över mig själv! Särskilt eftersom läraren berättade att jag hade fått bäst betyg av alla som tentat upp den kursen , jag fick ett strakt Vg och den näst bästa fick G...hihihi!!! Åh vad jag är glad!!!


Det blev en cardingan från Gina Tricot...

 
...samt ett kollegieblock, två hårband och en mineralfoundation!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattiis! Hehe en sån cardigan har jag och syrran också, underbar lr hur ;)

2009-08-25 @ 18:11:42
URL: http://jennyjennyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0