Äntligen klar

Så, nu har jag hållit på sen förra inlägget med att fixa ny header och bakgrund, det tog några försök innan jag blev nöjd. Men nu tycker jag ändå att det känns ganska bra, ville ha en lite mer "naturlig" bild på mig själv vilket jag tyckte jag fick med sepia-tonen...Dessutom var jag riktigt trött på bakgrunden så jag provade lite olika färger/mönster men kom till slut fram till att jag ändå måste ha rosa på något sätt! Nu får vi bara se hur länge det dröjer innan jag tröttnar igen!

Resten av kvällen hade bara tänkt läsa massa böcker! Eller ja, man får ju se hur mycket man hinner med, men jag lånade ett par böcker på biblioteket idag när jag var där och letade kurslitteratur och så har jag ett par böcker jag redan håller på med, så jag har några valmöjligheter iaf..

Lista på böcker att läsa:
* Blonde av Joyce Carol Oates
* Resor utan mål av Harry Martinson
* Oss golfare emellan av P.G. Wodehouse
* Snabba cash av Jens Lapidus
* Boken om San Michele av Axel Munthe

Som sagt har jag en del att läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0