Fler läsare

Det har nu gått fyra dagar sen jag började skriva här i bloggen igen och jag redan lyckats få nästan ett tiotal unika besökare per dag, vilket jag tycker är jättekul! Jag vet att åtminstonde några av er som läser min blogg har egna bloggar, och det är framförallt er det här inlägget vänder sig till. Som tack för att ni läser min blogg tänkte jag hjälpa er att få fler läsare genom en sida som heter Viraltarfik.se. Det är en sida som på ett pyramidliknande sätt ger sina användare fler blogggläsare. När du blir medlem måste du nämligen gå in på sju andra bloggar innan du får ditt konto, det hela går jättesnabbt. Sedan får du en egen värvningskod, som gör att folk du värvar, och folk de värvar osv "måste" gå in på din blogg! Klicka bara på den här länken för att komma igång, i praktiken kan du tydligen få upp till en miljon läsare även om bara ett hundratal skulle göra mig glad;)

Viraltrafik - Upp till en miljon besökare till din hemsida eller blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0