Godmorgon!

Ännu en ny dag och nya saker att ta itu med! Kom på igår att det var så mycket jag skulle göra idag att jag skrev en lista, så att jag inte glömmer något! Än så länge har jag bara lyckats checka av en sak, att slå in Eriks presenter, men å andra sidan har jag ju faktiskt inte varit vaken i mer än en timme! Övriga saker som ska hinnas med idag är bland annat städa nedervåningen, sätta upp en gardin, laga en byrålåda, rensa bland lotions och smink samt kolla upp lite kurslitteratur till kursen jag ska läsa på SU! Den börjar imorgon, så jag tänkte att det kunde vara bra att vara lite förberedd! Dessutom ska jag idag gå på bio med Lovisa, Maria och Claudia, vi ska se Brad Pitts senaste film Inglorious Basterds:) Det ska bli jättekul!

Jag, Lovisa och Maria var förresten och tittade på inspelningen av Vem kan slå Filip och Fredrik i fredags, mamma har bokat biljetter till inspelningen av typ alla avsnitt:) Det vi såg var avsnitt nr 3, då den tävlandes stjärncoach var ingen mindre än Foppa! Helt värt var det dock inte, det hela tog nästan sex timmar och man fick jättelite mat så på slutet var alla i publiken jättetrötta. Nån gång till kan jag dock tänka mig att gå, men absolut inte mer än max två gånger till!

Programledare Felix Herngren och Stjärncoach Foppa!
Ursäkta den dåliga bildkvaliten, hade bara mobilkamera...


Innan vi gick fick vi varsin goodiebag med bl.a. ett par tidningar och ett resekitt från ACO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0