Hej igen!

Plötsligt slog det mig, när jag satt och surfade lite på olika sidor - kanske dags att sätta igång med bloggen igen? Jajamänsan, det är dags, efter ett åtta månader långt uppehåll ska jag ge min blogg en ny chans. Vet egentligen inte vad det var som hände, jag bara tröttnade efter ett tag. Hoppas det dröjer lite längre tills jag gör det denna gång!

Som första inlägg tänkte jag ge er en liten uppdatering på vad som hänt i mitt liv sen jag senast skrev. Tyvärr blir det inte mycket bilder då min dator verkar ha något problem med att förstå att jag kopplar in en kamera/mobil/minneskort, men jag lovar att lägga upp fler bilder så fort det går. Iallafall, får nog göra det här till någon slags punktlista för att få lite struktur, även om det inte blir nån kronologisk ordning!

Först, en av de största sakerna - jag har tagit STUDENTEN!!! Äntligen fri alltså! Det var världens skönaste och härligaste känsla när man sprang ut genom skolporten, sprutade öl på flaket och sedan festade nästan hela natten lång!

En superglad Ina + syster Becka

Nu är jag fortfarande arbetslös, har unnat mig ett riktigt långt och skönt sommarlov, men ska börja söka jobb alldeles snart...

På måndag börjar jag också plugga, ska läsa en liten kurs på SU under höstterminen. Den heter Kläder, Kroppp och Identitet och handlar om mode och varför vi klär oss som vi gör. Ska bli riktigt kul, hoppas bara man inte behöver plugga för mycket på fritiden, hehe..latmask!!!

Jag har såklart även hunnit festa en hel del under den här tiden, framför allt med mina fina bästisar; Lovisa, Helena, Anna, Elin och Maria! Det var förresten på en fest hos Elins pojkvän Johan i februari som jag träffade min pojkvän, Erik:) Han flyttar tyvärr ner till halmstad idag för att plugga, men ska försöka hälsa på honom så ofta det går:)

Även min bästa Lovisa lämnar mig, hon flyttar till Frankrike om 10 dagar för att jobba som volontär...men henne ska jag också hälsa på!!
 
Världens bästa Lovisa!

Nej, nu känner jag att det här inlägget börjar bli alldeles för långt. Självklart har det hänt fler saker men dom får jag ta nån annan gång!

Ps! Lovar att jag ska fixa en ny header så fort jag lyckas fixa lite fler bilder, det blir nog nåt med en bild på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0