Kändisspotting på stan

Oj vad många kändisar vi såg på stan idag jag och Becki! Det riktigt kryllade av dem! Räknade ut att vi till slut hade sett åtta kändisar inom två timmar vilket nog iaf är rekord för mig. Det var allt från Charlotte Perelli och Johan Palm till Martin Stenmark och Filip och Jenny Hammar. Det var iaf två väldigt roliga timmar vi hade tillsammans:)


Vi åt lunch på donken, jag åt BigMac & co plus McFlurry, mumsfillibabba!


Köpte jeansleggings från Bikbok, linser samt torrshampoo från Proffs

Efter stan åkte vi ju som sagt till handledarkursen som var så tråkig att man dog. Läraren var jättesnäll och väldigt pedagogisk men snälla! Ofta att man behöver sitta i tre och en halv timme och höra Planera, Planera, Planera hundra gånger för att kunna köra! Jaja, nu är det iaf gjort och jag behöver bara göra det en gång till med mamma, sedan är det bara att sätta igång! Låter kanske lite dumt att gå två gånger, jag vet, men mina föräldrar går inte riktigt ihop... Så det får bli två gånger!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste berätta för mig hur shampoot är sen (:

2009-09-01 @ 00:02:11
URL: http://oochiie.blogg.se/
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

ohh Johan !! <3

2009-09-01 @ 18:21:56
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0