Kidnappning + picknick

Nu kan jag berätta vad jag har gjort idag, ville inte avslöja i förväg eftersom det var en hemlis! Helena hade lurat i Lovisa att de skulle gå på promenad eftersom Lovisa åker på tisdag, men istället så kidnappade vi Lovisa:) Helena slängde en tröja över huvudet på henne och så körde vi iväg i Todds bil. Han skjutsade oss till Högsätraängen som är Stället att ha picknick. Medan Helena lurade Lovisa på värsta omvägen runt hela gympasalen dukade jag upp maten vi hade med oss! Det var jättemysigt och verkligen perfekta sättet att säga hejdå för oss. Lovisa fick dessutom en present, ett diplom på att hon är en bra kompis:)

Nu är jag hemma igen och ligger bara och latar mig men om en halvtimme ska jag, Tori och Mika hem till pappa. Förmodligen så kommer vi få våra presenter från USA, han var där för några veckor sen på smekmånad och vi bad honom och Nämi att köpa converse till oss. Så vi får se, hoppas att det blev det!


Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Nu är det sista chansen att anmäla sig till tävlingen där man kan vinna en sexleksak!

En vinnare utses ikväll kl.22, så passa på att delta!



http://sannelovesjoel.blogg.se/2009/august/tavling.html

2009-08-30 @ 18:18:23
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: lovisa

bästa kidnapningen någonsin! <3 haha jag fattade aldrig att vi gick en omväg :P

(by the way, jasså du ska tävla om en sexleksak minsann... ;)

2009-08-30 @ 21:00:46
URL: http://lovistras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0