Latisdag...

Idag vaknade jag med världens huvudvärk, sådär som jag kan göra ibland. Det går inte över med värktabletter, det enda som funkar är att dricka vatten, ligga i sängen och lyssna på klassisk musik. Nån gång på eftermiddagen gick huvudvärken iaf över så då tog jag och minsta syrran Tori ut Svea på en långpromenad!


På vägen passerade vi centrum, så jag passade på att köpa lite naturgodis:) Efter promenaden gick vi hem och satte igång Eurotrip, jag har bestämt att jag ska hjälpa Tori att bli bättre på engelska och bästa/roligaste sättet är ju att kolla på filmer med engelskt tal + engelsk text! Nu är filmen slut och det börjar bli dags för middag...vet dock inte om jag kommer orka nån på ett tag, blev helt proppmätt av allt naturgodis jag åt till filmen, hehe:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0