Middag och Miss Marple

Det blev till slut tonfisksallad till middag och jag slapp laga den! Jag älskar verkligen tonfisksallader, de är alltid goda, fräscha och mättande, perfekt för sommarkvällar. Även om det faktiskt börjar kännas lite som höst...det har ju regnat hela dagen och blåst och varit allmänt ruskväder! Får alltid lite blandade känlor inför hösten, samtidigt som jag älskar att sitta och mysa i stora varma tröjor och dricka te saknar man ju sommaren...att kunna springa runt i shorts och äta glass...Som sagt, kan aldrig bestämma mig för om jag gillar att det blir höst eller inte!

Efter middagen tog jag ut Svea på en snabbpromenad, klockan åtta började ju sista Miss Marple och det får man ju inte missa! Har följt ´"serien" av Miss Marple-filmer som gått på tv4 och sett nästan alla, och jag måste nog säga att den här sista hör till de bästa. Det var så många som ville mörda offret att det var omöjligt att gissa vem som var skyldig, särskilt som offret såg spöken och verkade allmänt galen...trodde först att han mördat sig själv, men icke...

Imorgon ska jag ta itu med de sista punkterna från min långa lista. Det är några få saker jag inte lyckats med ännu, men jag hoppas att jag klarar av allt imorgon. På kvällen sen ska jag hem till Erik som fyller 19 och fira honom:) Ska bli jättekul att få träffa honom, han har ju varit nere i halmstad den senaste veckan...Hoppas dessutom att han blir glad för mina presenter, har faktiskt ansträngt mig ordentligt för att hitta något bra!


Mina presenter till Erik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0