Picknick i slottsträdgården...

Nu ikväll har jag, Mika och mamma varit på en jättetrevlig picknick i Ulriksdals slottsträdgård. Det var Nordea som anordnade den för utvalda kunder, och de bjöd på en jättegod sommar- och grillbuffé samt föredrag både om hur man lyckas bäst med sin grillning samt om hur man odlar svensk jord. Dessutom fick vi en visning i slottet, som om jag ska vara ärlig var ganska mycket vackrare på utsidan än insidan...

 
Här är Mikas tallrik med bl.a. laxknyte, entrecote, räkspett, tomatsallad..samt Ulriksdals slott!


Jag och mamma i slottsporten

Idag har jag förövrigt sökt en massa jobb, lämnade in cv till ganska många butiker i centrum och det är några som söker så vi får se...hoppas på det bästa iaf! Dessutom har jag hunnit med en sista fika på Tindras med Lovisa innan hon åker! Usch vad jag kommer sankna att sitta där och snacka skit och skratta så att jag får magknip med henne!:(

Imorgon ska jag och Maria till Universitetet på välkomstdag för nya studenter, typ gå på rundtur och sånt. Låter lite halvkul men det är nog ganska bra..även om jag bara pluggar en liten kurs nu kommer jag ju kanske börja plugga på allvar där nästa år och då kan det ju vara bra att hitta! Annars ska jag bara försöka pricka av saker från listan i söndags, typ sätta upp gardin osv...Får se om det går bättre då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw! jag kommer också sakna skitsnacket och magknipet! vi får fixa det med skype istället! jag har förresten också startat blogg nu :)

2009-08-25 @ 23:11:39
URL: http://lovistras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0