Sådär,..

..då har jag och Maria fått Universitetskort, massa gratis pennor och godis, ställt upp i massa tävlingar samt lärt oss hitta till biblioteket! Det var hur mycket folk som helst på Välkomstdagen, vi fick till exempel stå i kö i 40 minuter för att få våra universitetskort. Det hade dom faktiskt kunnat ordna lite bättre när dom visste att det skulle komma så många, det här lär ju knappast vara första gången de har en sådan här dag. Men, dom hade iaf många bra tävlingar, så vi tävlar nu båda om bl.a. en laptop från Hp samt kalsonger värda 2500 kr! Det senare känns ju iofs som ett halvbra pris för mig, men jag kan ju alltid ge dom till Erik om han vill ha dom:)
Maria har redan lyckats vinna en fin goodiebag, den innehöll allt från hårvax och film till böcker och presentkort. Som tröstpris för att jag inte vann gav snälla Maria mig ett presentkort på fem träningar på Balance, Daniel Westlings gym! Det ska bli jättekul, har hört om lite olika pass där som jag gärna vill testa, bl.a. Stripchair och Ass&Abs!

Såhär såg jag ut idag:

Jeansleggings Gina Tricot
Skjorta, herravdelningen H&M
Skärp H&M

Sedan jag kom hem har jag hunnit plantera om den fina ros som mammi köpte till mig på picknicken igår, jag kände att jag ville ha lite mer blommor i mitt rum. Det var en vit ros och personalen rekommenderade att sätta den i en större kruka, vilket jag nu har gjort!


Vita rosor från Ulriksdals handelsträdgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0