Stan och handledarkurs

Godmorgon! Vaknade inte förrän elva idag, då jag egentligen skulle träffat Natta för en fika men som "tur" var smsade hon igår kväll och sköt upp det. Så jag fick en ordentlig sovmorgon vilket alltid är skönt.

Om några timmar ska jag in till stan och träffa Becka, vi ska typ köpa linser och torrshampoo mm...inte roligaste shoppingen men saker man behöver! Klockan kvart över fyra ska vi iaf vara på pappas kontor för att möta upp honom, Nämi och Hugo(pappas nya fru + hennes äldsta son). Tillsammans ska vi sen åka till Haninge för att gå handledarkurs för övningskörning! Jag har ju fortfarande inte gått den trots att jag har sånt här övningskörningsbevis men ikväll blir det av!


Fick lite häften av Mika som kanske kan vara bra att läsa innan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0