Trött...

Ååååååhh, jag är jättetrött! Gick upp typ kvart i sju imorse...Lyckades glömma en biblioteksbok hos Erik igår och han skulle åka till Hallmstad idag jättetidigt så fick möta honom vid cityterminalen 20 över åtta. Känns som jag aldrig får sova:(

Men lite uppdatering sen jag sist skrev: hann aldrig lägga upp några bilder i fredags, det blev för bråttom. Festen var både jättekul och jättesorglig...det gick plötsligt upp för mig att min Lovisa ska flytta:( Men, vi kommer ses flera gånger under året och vi kommer skypea jättemycket!


Det togs tyvärr inga fina bilder under kvällen men här är väl den som är minst konstig;) Det är jag och Erik, Johan och Elin i soffan och Helena och Todd till höger

Efter festen gick jag och Erik hem till mig och sov och sen på lördagen, igår, åkte vi hem till honom för att han skulle fixa med sin nya laptop. Det tog jättelång tid, det blev typ nåt problem med virusskyddet med vid halv elva åkte jag hem och sov! Hade bara på mig shorts och t-shirt när vi åkte till Erik så jag fick låna mjukisar och varmtröja av honom när jag skulle hem:) Och idag skulle jag egentligen sovit ut men var ju så dum att jag glömde min bok...

Nu har jag iaf en hel del att fixa, berättar mer om vad jag ska göra senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0