091212

Blev inga blogginlägg igår, jag var borta nästan hela dagen. Freja från jobbet ringde i torsdagskväll och frågade om jag kunde jobba längre igår och jag kan ju inte säga nej:( Tror nästan jag måste sluta svara när dom ringer:P Men det är ju förstås alltid bra med pengar!

Efter jobbet mötte jag upp Mika och Camilla, vår gamla barnvakt för att gå och ta en drink:) Även fast det var jättelängesen hon satt barnvakt åt oss har vi fortfarande bra kontakt och träffas några gånger per år. Vi gick till Vapiano och bara satt och pratade i flera timmar, det var jättekul:)

Efter det åkte jag hem och han se slutet på idol, Erik vann ju:) Jag hejade faktiskt både på Erik och Calle så för mig spelade det inte så stor roll, men det var kul. Han kändes som lite mer given vinnare i just idol. Askul att Agnes kom förresten, jag hejade på henne 2005 och tycker hon är ascool!

Idag ska jag klippa mig och köpa julklappar och födelsedagspresent till Tori, så åker in till stan om några timmar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0