091226

Idag är det annandag jul och första dagen på mellandagsrean! Jag, Becka och Tori ska in till stan för att byta ett par presenter och se om vi hittar nåt annat fint istället. Visserligen brukar det ju mest vara enorma skräphögar på mellandagsrean och fullt med folk men man vet ju aldrig, kanske vi hittar nåt?:) Har några saker jag funderar på att köpa, bla en iPod Touch.

Lägger upp bilder sen, på både det jag köper idag och mina julklappar! Fick jättefina saker i torsdags, nästan allt jag önskat mig så jag blev jätteglad!

Efter stan ska jag träffa Elin och Helena. Vi ska nog fika och mysa och ta det lugnt bara vilket ska bli väldigt trevligt. Och sen ikväll ska jag hem till Kjell och Susanne, min morbror och hans fru för släktmiddag! Väldigt fullplanerad dag, och jag hoppas att jag hinner med allt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0